Сообщения

კვლევა

https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1Z3DxXrdTan6MVSpqlRE6taopQSLH66bg

სამოდელო გაკვეთილი: ონტეგრირებული გაკვეთილი

        ინტეგრირებული გაკვეთილი ბუნებისმეტყველება, მათემატიკა და ქართული ენა მასწავლებელი: მაია ბოცვაძე 2019 წლის 17 მაისი თემა: მდინარე კლასი: მეოთხე მოსწავლეთა რაოდენობა: 11 მოსწავლე (სსსმ მოსწავლე არ მყავს) გაკვეთილის ტიპი: ინტეგრირებული-ბუნებისმეტყველება, მათემატიკა და ქართული ენა გავეთილის ხანგრძლივობა: 45 წთ გაკვეთილის აქტუალობა:   ინტეგრირებული გაკვეთილი იძლევა საშუალებას , მოსწავლეები დაწყებითი კლასებიდანვე შევაჩვიოთ სინთეზურ აზროვნებას . ის   მოსწავლეს ეხმარება , ერთი საგნის წინარე ცოდნა გამოიყენოს მეორე საგნის ასათვისებელი მასალის საფუძვლად . საინტერესოს და სახალისოს ხდის სასწავლო პროცესს და ამაღლებს მოტივაციას . ასეთი მუშაობის პროცესში პედაგოგს შეუძლია დაანახოს ბავშვს , რომ ცალკეული სასწავლო საგნები სხვა არაფერია , თუ არა განსხვავებული თვალსაზრისები რეალურად არსებულ შესასწავლ ობიექტებზე . ინტეგრირებული სწავლება   სასწავლო პროცესში   ხელს უწყობს    მოსწავლის აღქმაში გააერთიანოს , გაამთლიანოს და   დააკავში

სამოდელო გაკვეთილი: გამჭოლი კმპეტენციები

გამჭოლი კომპეტენციები მათემატიკა მასწავლებელი : მაია ბოცვაძე საგანი: მათემატიკა კლასი : მეოთხე მოსწავლეთა რაოდენობა: 11 მოსწავლე. სსსმ მოსწავლე არ მყავს. გაკვეთილის თემა: ცხრილის და სვეტოვანი დიაგრამების სახით წარმოდგენილი მონაცემების ინტერპრეტაცია.     დრო: 45 წთ გაკვეთილის მიზანი/სწავლის შედეგები: (ცოდნა, უნარ-ჩვევები, დამოკიდებულება) მოსწავლე შეძლებს ცხრილის სახით წარმოდგენილი მონაცემების შესახებ საძიებო კითხვების დასმას და პასუხის გაცემას ; ცხრილისა და სვეტოვანი დიაგრამის სახით წარმოდგენილი მონაცემების ინტერპრეტაციას ; მითითებული თემის შესახებ მონაცემების მოძიებას და ცხრილის სტრუქტურირებას ; დიაგრამიდან მოპოვებული მონაცემების მიხედვით ტექსტური ამოცანების მოფიქრებას . ეროვნული სასწავლო გეგმის სტანდარტი : მათ . IV.13. მოსწავლეს შეუძლია რაოდენობრივი და თვისობრივი მონაცემების მოწესრიგება . შედეგი თვალსაჩინოა , თუ მოსწავლე :   ალაგებს ჯგუფში გაერთიანებულ არაუმეტეს ათ მონაცემს ( მაგალითად :   ზრდადობით ან კლე